rumiana . wielokrotnie zwodziła ją ładność i brała w swoje syrenie władanie . a zakręt , który jest w niej , nigdy nie będzie prostą . tak wygląda utożsamiony internet . jest łazarzem . poniekąd ci o tym opowie . sztuka jest sztuką . a wszystko inne , jest wszystkim innym . puzzlement . mistrustful . if you let your mind take form , it becomes localized . when you feel that happen , return and come back to a formless state .


28 stycznia 2011

Ja nie jestem bloggerem. Ten blog zawsze będzie o mnie i własnościach spotkanych. Dopóki nie wiem po co on jest . . .

Czym On jest bardziej nadludzki, ja ludzka. Prezentacją wad, zwątpień i poszukiwań reguluję prezentację perfekcjonizmu, trafności i doskonałości. Dobrze mi z tym. Iść w zgodzie ze sobą wolniej i oddać miejsce Naszym słuchaczom. Własne znane chojraczenie uczę się odkładać dla systemowych sporów.
Tu jest dialog ale nie jeden, konstytuowany wielowektorowością. Pasuje dla zachowania higieny. Dobrze jest pracować higienicznie.



I'm not good with marketing network. I left the business, but I kept the product. Zmieniam grawitacje zawodowo. Uwaga!
Make the world to believe in you and to pay heavily for this privilege. Gilbert & George

Szukaj na tym blogu