rumiana . wielokrotnie zwodziła ją ładność i brała w swoje syrenie władanie . a zakręt , który jest w niej , nigdy nie będzie prostą . tak wygląda utożsamiony internet . jest łazarzem . poniekąd ci o tym opowie . sztuka jest sztuką . a wszystko inne , jest wszystkim innym . puzzlement . mistrustful . if you let your mind take form , it becomes localized . when you feel that happen , return and come back to a formless state .


11 stycznia 2011

Za obiegiem : " o charakterze kraju decyduje kultura, a nie kopalnie węgla kamiennego czy uprawy rzepaku " P. Piotrowski

Uważam aferę wokół Dyrektora Muzeum Narodowego za najważniejsze wydarzenie kulturalne całego mojego życia ( niemal 27 lat ) i przyznaję, że mam do niej stosunek na tyle emocjonalny, że wciąż jak o tym myślę - ciężko mi przełykać. Zatem skutki są somatyczne; a ja - choć całkiem nad wyrost, odebrałam decyzje Rady P. bardzo osobiście. Nad wyrost być może bowiem czuję się wpuszczona w maliny. Maliny są gorzkie i cierpkie, potajemnie modyfikowane genetycznie -procesy trawienne mają wpływ na czas i przestrzeń organizmu.

Jeśli ktoś jest dużej wiary, proponuję zapoznać się z jedynym takim dokumentem w Polsce, bezpośrednio związanym z hasłami przejrzystości, przezroczystości i transparentności propagowanymi w Unii Europejskiej, dotyczącymi wszelkiej maści instytucji [ tu: Instytucji Kultury - apropo jestem w 100 % za kadencyjnością kierowniczych stanowisk ! ]

(plik do pobrania w formacie doc).

Make the world to believe in you and to pay heavily for this privilege. Gilbert & George

Szukaj na tym blogu