rumiana . wielokrotnie zwodziła ją ładność i brała w swoje syrenie władanie . a zakręt , który jest w niej , nigdy nie będzie prostą . tak wygląda utożsamiony internet . jest łazarzem . poniekąd ci o tym opowie . sztuka jest sztuką . a wszystko inne , jest wszystkim innym . puzzlement . mistrustful . if you let your mind take form , it becomes localized . when you feel that happen , return and come back to a formless state .


3 lutego 2011

kupiłam i czekam ✮ moja rodzicielka mówi że są tak różne że będę wyglądała jak własny Doppelgänger


wszystkie prawa do zdjęć i modelek ma vintageshop.pl a ja je łamię bo mam prawa do tych sukienek jak już nadejdą . z prawa i z lewa .
jak byłam dzieckiem ganiono mnie za chwalipięctwo . chwaliłam się z powodu kompleksów że dzieci ubierają się w oryginały a mi mama przynosiła ubrania  z lumpexów .  codziennie pracowałyśmy razem z siostrą nad wariacjami zestawów kiedy oni nosili 3 tygodnie te same spodnie i bluzkę .
nie byłabym tym człowiekiem , którym jestem , gdybym nosiła w latach 90'  o r y g i n a ł y  jak moi koledzy i koleżanki = gdyby moja mama ochoczo nie dołączyła do kapitalizacji Europy Środkowej poprzez grabieże na pierwszych sklepach typu Second Hand .

zatrzymuję te zdjęcia bo oni obcinają archiwum a ja chcę mieć first look





Make the world to believe in you and to pay heavily for this privilege. Gilbert & George

Szukaj na tym blogu