rumiana . wielokrotnie zwodziła ją ładność i brała w swoje syrenie władanie . a zakręt , który jest w niej , nigdy nie będzie prostą . tak wygląda utożsamiony internet . jest łazarzem . poniekąd ci o tym opowie . sztuka jest sztuką . a wszystko inne , jest wszystkim innym . puzzlement . mistrustful . if you let your mind take form , it becomes localized . when you feel that happen , return and come back to a formless state .


15 lipca 2011

Mam dreszcze jak patrzę na zdjęcia z teatru. Ale mam też jak nie patrzę.

Mam wiele spraw do poruszenia. Ale nie mam czasu, więc podrzucam kilka resztek, które pozostały z obiadu!

+ Wyruszamy właśnie ze stolicy na podpoznańską biesiadę weselną, ale spóźniliśmy się już na trzy pojazdy. Będzie padać, a ja mam sukienkę i fryzurę, które mogą być mokre! Pokażę jak mi ktoś zrobi zdjęcie. Pod warunkiem, że ze stolicy wyjedziemy.
Myślę, żeby nauczyć się szyć.

+ Nosi mnie znowu w dal, rozpykuje mnie coś od środka, wyszłabym za mąż jak koleżanki czy coś. Nie w tym rzecz, aby w rzeczy sensu szukać. Więc poczekam z dziećmi i mężami aż obadam marzenia.

+ Dingo funkcjonuje nad wyraz racjonalnie. Ja nad wyraz nieracjonalnie. Więc dzisiaj zaproponowałam mu żebyśmy założyli band. Nasze życie będzie od teraz wielką trasą koncertową. Zapytał najpierw co będziemy śpiewać, a gdy odpowiedziałam że nic, bo przecież nie umiemy, to odpowiedział : Acha. Czyli zajmiemy się wyglądaniem.



+ Kolejna czyjaś półka z książkami znaleziona w necie. Dawno nie było.

Oko i Błękit, The Breath (Tim Winton), Mały palec Buddy (Wiktor Pielewin), Wojna polsko-ruska pod flagą biało-czerwoną (Masłowska), Franky Furbo i Spóźnieni kochankowie (Wharton), Zahir (Coehlo), Media-przedłużenia człowieka (M. McLuhan), Tyrania Chwili (Eriksen), Zabawic się na śmierc (Postman), Future Shock (Alvin Toffler), Boudrillard (cokolwiek), Waterboy (koreańska książka ilustrowana-nie tylko dla dzieci)


+ Zdjęcia z wieczoru panieńskiego. Wspaniałe!



Make the world to believe in you and to pay heavily for this privilege. Gilbert & George

Szukaj na tym blogu