rumiana . wielokrotnie zwodziła ją ładność i brała w swoje syrenie władanie . a zakręt , który jest w niej , nigdy nie będzie prostą . tak wygląda utożsamiony internet . jest łazarzem . poniekąd ci o tym opowie . sztuka jest sztuką . a wszystko inne , jest wszystkim innym . puzzlement . mistrustful . if you let your mind take form , it becomes localized . when you feel that happen , return and come back to a formless state .


17 sierpnia 2011

make it serious

Od dwóch lat, odkąd moje życie jest tym, czym być powinno, uczę się wzruszać. Poświęcam na to czas i skupienie. Rzadko się wzruszam. Wzruszam się wyjątkowo.
Myślę, że z dumą mogę stwierdzić, że po wielu miesiącach osiągnęłam swoisty sukces. W rezultacie jestem tym, co mnie wzrusza. Wiarygodnie i spontanicznie. Co porusza. Zupełnie się rozumiem wzruszającą.

Postanowiłam wziąć wzruszanie na warsztat, skoro odnalazłam tożsamość w tej ckliwości. Chciałabym wzruszać tym, co robię.



P.S. Trzy dni temu usłyszałam od Marty   co mnie dobrze zna, kiedy opowiadałam o opłakiczytaniu Historii miłości Nicole Krauss w autobusie linii 575: Ty się zawsze tak łatwo wzruszałaś. 
Czy ja muszę wymyślać rzeczy już wymyślone? 
Podchodzę do siebie zawsze wielokrotnie.
Make the world to believe in you and to pay heavily for this privilege. Gilbert & George

Szukaj na tym blogu