rumiana . wielokrotnie zwodziła ją ładność i brała w swoje syrenie władanie . a zakręt , który jest w niej , nigdy nie będzie prostą . tak wygląda utożsamiony internet . jest łazarzem . poniekąd ci o tym opowie . sztuka jest sztuką . a wszystko inne , jest wszystkim innym . puzzlement . mistrustful . if you let your mind take form , it becomes localized . when you feel that happen , return and come back to a formless state .


9 sierpnia 2011

Rozmowy z Trenerami

jestem wróciłam na trochę zostawiłam Dingo samemu sobie
robię warsztaty z dziećmi z czegoś na czym się nie znam

po prostu umożliwiam dzieciom zrobienie projektu, nie tracąc entuzjazmu
najważniejsze to nie przeszkadzać

chyba większego profesjonalizmu sie ode mnie spodziewali,
tzn. ludzie organizatorzy, nie dzieci
trudno, żebym była maksymalnie profesjonalna w czymś, co robię pierwszy raz > profesjonalizmem jest zaś to, że jednak robię to i jakoś mi się udaje

tak twierdzą moi koledzy i dzieci

co do Londynu, mam podobne odczucia jak Bauman patrząc na kolesi wynoszących ze sklepu play station ludzie marzą o produktach a tu proszę, wreszcie można je wziąć

nie nadążam za światem
a moje dzieci chcą robić animacje o krwiożerczych żelazkach
jak to dzieci
one nie mają problemów z makabrą

a co będą żarły te żelazka?
jutro zobaczymy


Kiedy wszyscy wokół ciebie równiuteńko idą
Przyjacielu ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I kiedy bronisz prawdy mając ją za jedynie prawdziwą
Ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I gdy już wierzysz, że twoja perspektywa jest jedyną perspektywą
Ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość
I zanim uznasz tych co mają ją za zbędne ogniwo
Przyjacielu, ty bądź uprzejmy mieć wątpliwość.
Łona
Make the world to believe in you and to pay heavily for this privilege. Gilbert & George

Szukaj na tym blogu